Uuring: Gedeon Richter on Ungaris tuntuim ravimifirma

Richteri algatatud brändiuuringu tulemused on näidanud, et meie ettevõte on Ungaris tuntuim ravimifirma kõigis uuritud meditsiinigruppides ja ka elanikkonna seas ning Richteri kaubamärki peab parimaks neli viiest kodumaisest grupist. Eriti kõrge oli ettevõtte tuntus Rumeenia puhul ning Saksamaa, Prantsusmaa, Hispaania, Itaalia turul naistearstide seas oli Richter kõigis neljas riigis TOP 10-s.

Gedeon Richter käivitas 8 riiki hõlmava uuringu eesmärgiga hinnata bränditeadlikkust ja -tunnetust peamiste konkurentide suhtes. Uuring viidi läbi meie 4 suurimal Ida-Euroopa turul (Ungari, Rumeenia ja Poola) ning 4 meie suurimal Lääne-Euroopa turul (Saksamaa, Prantsusmaa, Hispaania ja Itaalia) 2022. aasta teisel poolel.

Viimastel aastatel oleme näinud, et ravimitööstuses on ravimite väljakirjutajad ja patsiendid toodete kõrval järjest rohkem tähelepanu pööranud ka ettevõtte kaubamärgile. Tugev ettevõtte bränd võib suurendada müüki, avaldab positiivset mõju tööandja arusaamale ning oma tarbijate seas populaarsemad ettevõtted saavad kriisiolukordadest kergemini üle.

Hinnates selle trendi olulisust, viisime läbi 8 riiki hõlmava uuringu, et uurida, mida arvavad Richteri kaubamärgist üldsus ja meie prioriteetsed meditsiinirühmad – günekoloogid, üldarstid, kardioloogid ja psühhiaatrid. Ida-Euroopa regioonis viisime uuringu läbi kõigis viies grupis, samas kui meie Lääne-Euroopa turgudel – kus oleme peamiselt naiste tervishoiu portfelliga – uurisime oma kaubamärgi tuntust ja arusaamu günekoloogide seas.

Maineindeks 0-100 punkti skaalal hõlmab usaldust ettevõtte vastu, edukat tegutsemist, meie toodete kvaliteeti, innovaatilisust, tööandja brändi või jätkusuutlikku tegutsemist.

Ungaris oli Richter kõigis meditsiinisegmentides populaarseim ettevõte. Günekoloogide seas edestame järgmist konkurenti näiteks enam kui 10 punktiga, kuid Richteri liidripositsioon on selge ka perearstide, kardioloogide ja psühhiaatrite seas. Muuhulgas seostasid intervjueeritud Ungari arstid Richteri kaubamärki kvaliteetsete toodete, aktiivse teadus- ja arendustegevuse ning tõhusa meditsiiniesindajate võrgustikuga.